    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Mon, 4 Jan 2010 23:15:17 +0100
    <hhe1ik$q04$1@news.interia.pl> <hhev9v$cbu$1@inews.gazeta.pl>
    <hhft20$16ud$1@news2.ipartners.pl>
    <hhgd9d$c7n$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhggik$j6u$1@news.interia.pl>
    <hhgjtn$1hsk$1@news2.ipartners.pl> <hhgk9p$nar$1@news.interia.pl>
    <hhipjc$ktm$1@node1.news.atman.pl> <hhl5ih$rlp$1@news.interia.pl>
    <hhobh9$t1n$2@news.onet.pl> <hhpvtm$8p6$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hhqjr7$98o$1@news.interia.pl> <hhqnn4$oa1$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hhr1ha$q40$1@news.interia.pl> <hhru94$ai4$1@news.onet.pl>
    <hhsa28$alu$1@news.interia.pl> <4b41bac4$1@news.home.net.pl>
    <hht74i$3hj$1@news.interia.pl> <hhteue$t7l$1@inews.gazeta.pl>

    news:hhteue$t7l$1@inews.gazeta.pl...

    > Co jeszcze bardziej przykre, państwo wciąż rzuca kłody pod nogi
    > komplikując i zmieniając bez przerwy prawo, utrudniają jeszcze dostęp do
    > tego prawa. W takich warunkach bezużyteczne stają się kilkuletnie
    > biznesplany, bo nigdy nie wiadomo co państwo wymyśli, zeby zabrać to co
    > przedsiębiorca zarobił lub ma zarobić.

    Prawde mowiac Wy wykonawcy macie przesrane. Jak klientowi powiedziec, ze
    Twoj zarobek za usluge to przyjmijmy 20 tys. ale placi mi szanowny pan 24
    400, bo te 4 400 to dzialka dla budzetu, ktory sie tu moze i na szczescie
    wcale nie pokazal. Ha, za to jasnieszanowany klient dostanie od Pana Jacka
    fuckture, no to dopiero wyroznienie. Henio zrobi za 20 tys. a Ty idz do
    opieki spolecznej. To jest wlasnie wplyw VAT-u ponoc placonego przez klienta
    na koszty firmy, malo koszty, cala sytuacje finansowa firmy. Jej byc moze
    byc albo nie byc.
    Tak wiem, przyjalem 22% dla uslug, ale celowo bo tyle placimy co dzien za
    wiekszosc tego co kupujemy. Z ciekawosci, sa przypadki kiedy to towar
    kupiony ze stawka 7% po przerobieniu podlega juz pod 22%. Co zrobic z takim
    fantem jak klient nie chce faktury? Jak to wykazac? Nic tylko dolozyc te
    15%. Co z tego, ze marza wynosi 10%...

    Pozdro.. TK