eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzaniaRe: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-17 10:25:32
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2011 09:23, Robert G pisze:

    > Że tak bezczelnie zapytam...
    > A Ty kolego... jaką masz temperaturę w pomieszczeniu z którego
    > wypisujesz na pl.misc.budowanie?

    W robocie - nie wiem, bo choć klimatyzacja jest ustawiona na grzanie i
    na 19C, to się nie włącza.

    W domu jak wracam z roboty mam w ostatnie dni (w zależności od
    nasłonecznienia) od 16 do 21C (jak mnie nie ma "grzeje" tylko lodówka, a
    rano już nie dokładam do kominka).

    > Czy też te słabe 20 stC kosztuje Cię całe 50 zł/m2 rocznie? Czy może
    > masz trochę taniej i nieco wyższą temperaturę...? :-P

    Nie wiem, ile w sumie wyjdzie, ale póki co idzie mi luźno i płytko
    załadowana taczka porąbanego drewna na mniej-więcej 2-3 dni.

    I co? Zdałem?