  • Data: 2013-06-25 19:38:32
    Temat: Re: Źle wykonane ławy fundamentowe - prośba o poradę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 22:12:27 UTC+2 użytkownik z...@g...com
    napisał:

    > Dzięki Wszystkim za czas i pouczające rady ! Wciąż czekam na opinie Konstruktora i
    zdecydujemy z nowym KB co robić. Za robote nie płaciłem jak do tej pory - ale to nie
    problem. Zapewne nie daruje sobie w przyszłości jak coś się zacznie dziać z tym
    domem a ja z kredytem na garbie będe płacił i płakał :(

    Co sie ma dziac - te lawy by wytrzymaly jakby na nich blok postawic, domek to dla
    takich law "pikus" :) Moj sasiad mial lawy 30cm na gesto-plastycznej glinie, lane
    identycznie jak u Ciebie - prosto do gruntu, jak bylem zobaczyc to az sie zdziwilem
    jak plytko i wasko to wykopali. Mieszka w tym domu juz 5 lat i nic sie nie dzieje, a
    zamiast tynkow ma plyty kg ktore by odrazu na laczeniach popekaly gdyby cos sie z
    fundamentem dzialo ;)

    > Taki scenariusz motywuje mnie do tego, aby być może wywalić teraz niepotrzebnie
    pieniądze (co przy całej inwestycji i tak nie jest jakiś wielki koszt) i zrobić
    fundament bez takiej ilości błędów... mam wrażenie, że kumulacje takich błędów
    finalnie mogą prowadzić do realnych problemów :(

    Jak pojdziesz ta droga to wroze ze gdzies przy robieniu drugi raz dachu skoncza Ci
    sie pieniadze :D Masz DOBRZE wykonane lawy, ktore zapewne byly minimum 2 krotnie
    przewymiarowane.

    Na dodatek pare osob chyba nie zrozumialo bo mysla ze budowlancy nie zrobili wcale
    poszerzenia na komin. A oni zrobili tylko 85cm zamiast 90cm. To ZADEN problem :)

    --
    Adam Sz.