  • Data: 2010-03-28 19:20:55
    Temat: Re: Złodziejskie praktyki agencji ochroniarskich?
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4bae5688$1@news.home.net.pl...

    > O, mam - pomijając opłaty instalacyjne (ponad tysiąc) to miesięcznie
    > prawie stówa plus 50zł za każdy przyjazd (jeśli np. alarm jest źle przez
    > nich ustawiony i wzbudza się od byle czego, to można nieźle z
    > "interwencji" nastukać).

    To masz stasznie spitolony rynek u siebie. Ja zarówno za mieszkanie jak i za
    dom płacę po 40 netto. A w zasadzie za dom jeszcze mniej.
    Przyjazdy 2 gratis, nastepnę po 30.
    Alarm montuje mi firma (trochę drożej niż ja sam, ale biorą
    odpowiedzialność) i jak w domu na poczatku były kłopoty z czujką to
    przyjechali wymienili, za przyjazdy grup interwencyjnych nie policzyli

    Pozdrawiam
    Bartek