  • Data: 2012-06-26 18:46:41
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> wrote in message
    news:jsc6sq$h6h$1@inews.gazeta.pl...

    > No niestety muszę się włączyć.
    > Zapewne żaden z Was nie ma muru z ytonga bo nic o nim nie wiecie (na
    > marginesie ciekawe jest że często właśnie opiniodawcy o ytongu nic nie
    > wiedzą).
    > Sciana juz 36,5cm z ytonga ma nawet U=0,25 a co dopiero 44cm - którego
    > nie ma więc kolejny raz nic nie wiecie.

    Tylko, z którego ytonga, ? Ja usiłowałem użyć ytong i wyszło, że bym musiał
    mieć ten odporniejszy na ściskanie ale zero oszczędności termicznych.
    Porotherm wydał się mocniejszy z klasy 15 i tylko z tego powodu użyłem
    Porothermu. Nigdy bym tego gówna nie uzył i bym tak przeprojektował dom
    teraz żeby zmniejszyć naciski i wybudować jednak z ytonga. I tak bym dał na
    to jeszcze styropian.
    Przy ytongu spada znacznie fuszerkowatość.