  • Data: 2009-02-13 05:58:26
    Temat: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    ja mam zmywarka Amica... super jest... domywa nawet przypalony na
    czarno ale nie zweglony garnek po ziemniakach na programie
    ekologicznym.. wrzucam naczynia jak leci, czasem nawet z bardzo duzymi
    resztakimi jedzenia... kompletnie nic nie myje recznie... zmywarka
    chodzi 2 razy (czasem 3) na dobe... w jednym cyklu same butelki mojej
    coreczki a osobnych nasze telerze... zmywarka 45 cm

    to ze trzeba plukac pluka naczynia obowiazywalo na samym poczatku jak
    wymyslili zmywarki... teraz juz tego nie trzeba robic... zmywarka
    przeciez ma oszczedzac wode (splukiwanie 50 l bierzacej wody), energie
    i nasz czas (zamiast 3 min 15 min)... jezeli sie dobrze rozmiesci
    naczynia to sie ideanie domyja... trzeba brac poprawke na to gdzie sa
    dysze spryskujace i nie klasc jakis mega brudnych naczyn tam gdzie
    gorzej siegaja...