  • Data: 2009-02-22 15:53:32
    Temat: Re: Zmywarka - czy ten "środek" starczy ?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    /// kaszpir /// pisze:

    > przeczytalem i mimo to nie rozumiem w czym lepsze są te "tabletki" o
    > zwykłego proszku.
    >
    > Tu i tu wymagany jest nabłyszczacz i sól.

    a kto ci powiedzial, ze lepsze?
    w instrukcji do twojej zmywarki jest takie zdanie

    "Najlepsze efekty uzyskuje się, stosując oddzielny detergent,
    nabłyszczacz i sól do zmiękczania wody."

    wiec skad ci to "lepsze" sie wzielo i szukasz uzasadnienia dla niego?

    I nie chce tu "flame'a" wywolywac nad wyzszoscia swiat bozego narodzenia
    nad wielkanoca - mnie tam bez roznicy co kto uzywa i co jest lepsze,
    dla mnie to jest zamienne.

    U mnie w zmywarce jak sie uzywa kostek, mozna po prostu wylaczyc diody
    alarmujace o niskim poziomie nablyszczacza i soli i juz - nablyszczacza
    sie wtedy nie dodaje, a sol w zaleznosci od twardosci wody

    Sierp