  • Data: 2010-08-26 07:17:54
    Temat: Re: Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:63df.0000011c.4c7611a7@newsgate.onet.pl...

    > Jesli program nastawiony jest na okreslony czas to ok. Jesli na
    > osiagniecie
    > temperatury wody to juz nie-ok.

    Przy przepływowym podgrzewaczu na wyściu jest juz wioda o zadanej
    temperaturze i zmywarka juz jej "w komorze" nie podgrzewa.

    > z pralka juz bym sie zastanawial - za duze rydzyko zniszczenia
    > ubran/rzeczy zbyt ciepla woda.
    Tu nie ma dwóch zdań. Podłączenie pralki tylko do ciepłej wody to proszenie
    sie o kłopoty.
    U mnie np woda w zasobniku ma zawsze ok 70stc. Dla zmywarki to żaden problem
    Pozdrawiam

    Krzysiek