  • Data: 2016-01-08 08:25:14
    Temat: Re: Zrób sobie gniazdko;)
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 stycznia 2016 00:36:26 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]
    nieprzenosnych znam gazowy kociol do co. Przy nim nie ma stresu bo przychodzi ekipa
    ktora go montuje i uruchamia. Z gniazdkiem sobie poradza. Jeszcze jest popsuta albo
    zmyslona kuchenka mikrofalowa. Wymieniaj te sprzety co potencjalnie moga stwarzac
    problem.

    > Usiłujesz zrzucić na mnie ciężar dowodu Twojej tezy. Spadaj.

    No ale to ty postulowałes stosowanie takiej zasady - my ci mówimy ze to bzdura nie
    mająca żadnego sensu. Albo umiesz obronić swój wniosek - albo przestan go głosic (po
    twojemu: "spadaj") :-)

    b.