    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n13g41$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <5635bfea$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <n17a6c$1r6$1@node2.news.atman.pl>
    <563736d5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <n17kf9$bti$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Zuzycie pradu
    Date: Mon, 2 Nov 2015 15:53:35 +0100

    dyskusyjnych:n17kf9$bti$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-11-02 o 11:11, Ghost pisze:

    > Mi się jednak zdaje, ze to cale programowanie to jednak mit. Przyłapano
    > jakiegoś producenta (żarówek?) na tym procederze więc dziennikarzyny
    > oraz lud pracujący miast i wsi eksploatują temat - tylko jakoś mnie te
    > nieszczęścia omijają. Wiadomo, że jak się kupi fiata to jest tańszy ale
    > bardziej awaryjny - ale nie wynika to z zaprogramowania, tylko samej
    > taniości rozwiązań.

    >W skrocie mowiac - uwazasz, ze producenci przestali umiec robic dobrze?

    No nie, przecież ja napisałem, ze mnie plaga awarii omija szerokim łukiem.
    Najdroższa rzecz jaka mi się zepsuła to był projektor kilka lat temu, ale
    był to trzeci miesiąc gwarancji.

    W pralce po dziesięciu latach padł zamykacz drzwiczek - koszt 20 pln.

    Padło mi kilka LEDów, ale tylko jednej firmy i tylko g9.

    A, no i ostatnio magic - taki wózek w kuchni co wyjeżdża z rogu szafki, w
    końcu szyna się wyrobiła (chyba zbyt obciążony) po jakichś siedmiu latach -
    naprawiłem samymi narzędziami i rączkami.

    Więcej grzechów nie pamiętam.