  • Data: 2013-02-18 13:26:38
    Temat: Re: Zwrot roznicy VAT - ku przestrodze
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ada240f4-d2db-4c00-8a93-4e0935fe32e7@googlegrou
    ps.com...

    >Bardzo dziwne to co Ergie pisze- gdzies tam musi być drugie dno o któryum
    >nie wiemy.

    Swoja drogą, faktycznie facet mógł rzeczywiście wpaść na pomysł łatwego
    dorobku i kupował materiał sporo więcej niż potrzebował i wpadł. Być może
    ktoś uczynny mu pomógł a może po prostu został namierzony kilkukrotnie w
    ogłoszeniach sprzedaży.
    Ja tylko dodam, że u siebie już po skończeniu budowy, kiedy już dostałem
    pozwolenie na użytkowanie, po półtora roku musiałem skuć wylewkę w garażu bo
    mi się poziom nie zgadzał i zrobić ją na nowo. Oczywiście beton na nową
    wylewkę i zbrojenie odliczyłem od wydatków, tym razem z puli na remont bo to
    już nie były prace w trakcie budowy z pozwoleniem na budowę. Skarbówka
    wezwała mnie w celu wyjaśnienia. Napisałem oświadczenie że poprzednia
    wylewka nie spełniała wymogów konstrukcyjnych budynku i dlatego nową
    musiałem zerwać. Przy okazj pamiętam że robiłem sporo przeróbek w kotłowni i
    też dopisałem to wszystko do tego remontu. Do tych rzeczy się nie doczepili,
    tylko do tego betonu, mimo że za beton wyszło malutko w porównaniu do
    wydatków w kotłowni.

    Marek