    From: "mK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Date: Thu, 28 Jan 2010 10:27:43 +0100

    > Kwestia kompromisów.
    > Staram się zachować jakiś balans między wyglądem a funkcjonalnością i
    > kosztami - stąd ogolnie niewielka powierzchnia całości, parter tylko i
    > dwuspadowy dach, który właśnie obniżyłem i zrobiłem niesymetryczny. Od
    > wejścia ma 17st. a z drugiej strony 25st. - chyba wygląda ładniej i komin
    > wyjdzie niższy troszkę:
    > http://picasaweb.google.com/quent75/1#54313581885463
    17234

    Nie obraź się, ale te twoje projekty są o d... podetrzeć. Z tego co zdołałem
    sie zorientować planujesz wybudować maksymalnie tanio i maksymalnie
    funkcjonalny.

    Nie wgłębiałem się mocno w projekt ale:
    -prawie każde pomieszczeniema ma przynajmniej dwie ściany zimne (w tym
    ściany od garażu), więc może byc zimno w domku, najcieplejsze pomieszczenia
    u Ciebie to łazienka i przedpokój
    -korytarz (przedpokój) będzie bardzo ciemny
    -nie jestem pewien, ale dwa pokoje i gaaraż są od północnej strony?
    -gdzie podziały się kominy, jest tylko jeden z pralni i z wc
    -trochę dużo drzwi (to akurat mało ważne)
    na budowaniu się nie znam, więc konstrukcję zostawiam bardziej obeznanym,
    ale wydaje mi się że najtańsza nie będzie
    może poprzeglądaj sobie projekty domów amerykańskich np tutaj
    http://www.houseplans.com/, jeżeli chodzi o funkcjonalność to dla mnie są
    wzorem, no i każdy projekt jest z garażem.

    Pozdrawiam
    mK

    4786 (20100119) __________