  • Data: 2017-05-30 18:35:10
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/30/2017 6:20 PM, Kris wrote:
    > Tak to możemy gadać jak ze ślepym o kolorach. Ja o laptopaach yoga Ty bierzesz
    tablety

    Laptopy Yoga sa poza zasiegiem zdrowego rozsądku cenowego w kontekscie
    rozmowy o zabawce do byle czego.

    > Jak żonie Yoge kupowałem za ok 2tys to aple

    Żartujesz, prawda? Porównujesz sprzed dla snobów ze sprzedem dla
    bogatych snobów.

    > Widzę że żona i córka często używają, ja w swoim Kiano również. Do wszystkiego
    oprócz klawiatury bo klawiaturę to zwykłą nie ekranową. No chyba że to nie "prawdziwe
    życie"

    Nie jest. W prawdziwym zyciu czasem trzeba trafić dokładniej w ekran niż
    na grubośc palca operatora łopaty. A tacy ludzie o ile dobrze widzę
    czasem na tej grupie coś piszą.

    > Nie pamiętam kiedy miałem konieczność podpinania lapka pod ethernet. Wifi załatwia
    sprawę od lat u nas w domu
    > A yoga 500 ma gniazdo ethernet;)

    Nie wykluczone że znajdzie się jakiś telefon z Turkmenistanie z
    ethernetem. Tylko co z tego?

    Ethernet ma ciagle absurdalnie wysoki transfer vs jakiekolwiek wifi. jak
    już powiedzialem jesli uzywasz swojej zabawki do dicking around to wifi
    jest ok. Jak trzeba zrzucić zdjęcia z NAS to pewno predziutko znajdzie
    się jakaś idiotyczna wymówka dlaczego głupie laptopy z biedronki sa
    tylko pozornie szybsze a przeciez nie mają dotyku!

    > Gdzieś tam apla proponowałem?

    To nie o apple. O apple to by było "Kup bugatti z silnikiem od trabanta
    i karoserią z papieru w cenie 4 samochodów"

    > Pisałem raczej o multiplach czyli laptopach za 2tys czy laptopotablecie za
    600-700zł(kiano intelect x2)

    To już nie piszesz o laptopach yoga tylko o tabletach? Dwóch was tam
    jest na raz?