    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Wed, 31 May 2017 21:21:22 +0200
    <ogm3e3$8bj$5@news.icm.edu.pl> <ogm4rl$poq$1@dont-email.me>

    On 5/31/2017 12:14 PM, quent wrote:
    > Ja odkąd mam tablet to do takich zastosowań używam tylko jego. Włącznie
    > z ogładaniem filmów czy słuchaniem muzyki.

    Mówisz o dicking around. W rzeczywistości *każdy* kto ma takie potrzeby
    w krótkim czasie zaczyna mieć większe. Albo staje się idiota który
    wstukuje w szybkę prace magisterska albo idzie kupić laptop lub coś z
    klawiaturą.

    To że i ja posiadam w domu narzędzie do bezsensownego spędzania czasu
    nie powoduje że może ono zastapić laptop. To nie ta nisza. Tablet nie
    zastepuje narzędzia pracy, chyba że przez pracę rozumie się klikanie w
    play. Zenek natomiast sugeruje że ma on zastapić laptop. To absurd albo
    wyjątkowo prostackie rozumienie na czym polega praca na komputerze.