  • Data: 2013-01-03 11:39:27
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2013 20:07, a...@w...pl pisze:
    > chinski nie chinski ale prad jakis daje, nie potrzebuje zasilic budowy
    > tylko CO przede wszystkim wiec po co placic za firmowa honde 6000?

    Problem: niektóre piece CO są cholernie upierdliwe jeśli chodzi o jakość
    zasilającego je prądu. Podejrzewam, że to działanie celowe.

    Gazowy Junkers u moich rodziców stanowczo odmawia pracy przy zasilaniu
    ze zwykłego UPSa - musi mieć w miarę ładną sinusoidę.

    Ten konkretny model wygląda jak mniejsza kopia mojej chińszczyzny (z
    silnikiem 6,5KM, kosztował 800zł) której zasilanie trawi nawet UPS
    (jeden model, Lestar, ale coś to mówi ;) ). Prąd generowany przez taki
    mały dwusuwowy agregat 600W był niestrawny nawet dla laptopa - sfajczył
    mi zasilacz.

    Generalnie jestem zadowolony, tylko poprzedni egzemplarz jaki miałem nie
    miał wyjścia 12V i kabelki w innych modelach wychodzące w tym celu z
    generatora były nieco źle zamocowane i przetarły mi z czasem uzwojenie
    wirnika. Do naprawienia, ale upierdliwe - warto sprawdzić, czy pod tym
    deklem od generatora nie ma jakichś luźnych kabelków, zwłaszcza z
    twardymi końcówkami.

    Poza tą wpadką generator spokojnie wytrzymał dwudniową awarię prądu (OK,
    jak poszedłem spać to go wyłączyłem ;) ale i tak w sumie jakąś dobę z
    kilkugodzinną przerwą działał.