  • Data: 2013-01-04 16:35:41
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Może stać zatankowany miesiącami, a w razie czego można spuścić z
    > samochodu ;)

    Serek w lodówce też może długo stać.

    > Dani (lub podobny) nawet gdy na co dzień dziecku ich nie daje ot choćby
    > po to by móc go wziąć ze sobą gdy nagle trzeba gdzieś jechać.

    > Artykuł sponsorowany?

    A coś ad meritum? Każdy kto ma dzieci wie co to jest serek Danio, nie każdy
    wie co to jest serek XXX. To tak jak mówienie na półbuty "adidasy"
    niezależnie od marki.

    [ciach

    > Jakie 5 lat, ignorancie? Częściej się zdarzają PLANOWE wyłączenia w celu
    > konserwacji. Nie wspominając już o niespodziewanych awariach...

    Jakbyś nie zauważył dyskutujemy o awarii, nie o planowym wyłączeniu. Na czas
    planowego wyłączenia możesz sobie zaparzyć herbatę w termosie. No więc jak
    często zdarzają się _awarie_ w Twojej porze picia herbaty, lub w porze gdy
    Twoje dziecko chce jeść?

    Np. w mojej okolicy w ciągu ostatnich trzech lat tylko jedna awaria
    wydarzyła się gdy byłem w domu, ale było już po kolacji, a dzieci spały.

    Pozdrawiam
    Ergie