  • Data: 2013-01-04 18:50:01
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2013 16:35, Ergie pisze:

    > Jakbyś nie zauważył dyskutujemy o awarii, nie o planowym wyłączeniu. Na
    > czas planowego wyłączenia możesz sobie zaparzyć herbatę w termosie. No

    Chyba kpisz. Albo nigdy nie piłeś żadnej herbaty innej niż najtańsze
    ekspresowe gówno.

    Poza tym planowane wyłączenie nie jest zaskoczeniem dla tych co nie mają
    nic innego do roboty jak śledzić ciągle informacje od lokalnego zakładu
    energetycznego. Ty może sobie wyobrażasz, że informacje o wyłączeniach
    są doręczane osobiście każdemu odbiorcy?? Wisi kilka świstków w
    miejscowości i jak masz znajomego emeryta, to może przypadkiem wspomni,
    że coś widział.

    > więc jak często zdarzają się _awarie_ w Twojej porze picia herbaty, lub
    > w porze gdy Twoje dziecko chce jeść?

    W zeszłym roku? Minimum 4 kilkugodzinne i jedna na ponad dobę.
    Mniej-więcej tyle samo kilkugodzinnych zdarzyło się jak mnie nie było,
    ale byłbym jakbym był z małym dzieckiem w domu.

    > Np. w mojej okolicy w ciągu ostatnich trzech lat tylko jedna awaria
    > wydarzyła się gdy byłem w domu, ale było już po kolacji, a dzieci spały.

    To masz wiele szczęścia. Albo bardzo rzadko bywasz w domu ;->

    W okolicach, gdzie większość linii przesyłowych jest napowietrzna,
    awarie przy większych burzach, wichurach czy opadach śniegu to raczej
    norma niż wyjątek. U mnie to się nawet poprawiło od czasu jak się
    przeniosłem 6 lat temu, bo sporo linii przy okazji przeróbek, remontów
    itepe zmieniono z tych gołych drutów na ten nieco solidniejszy i odporny
    na opadające gałęzie "warkocz" w izolacji.