  • Data: 2024-09-08 15:03:33
    Temat: Re: ale grupa siadła
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod koniec dnia mam za wrzesień 379kWh na jednej i 220kWj na drugiej
    > instalacji, co daje średnio 54kWh/dzień z większej i 31 kWh/dzień z
    > mniejszej instalacji. Średnia dla sierpnia wyszła odpowiednio:
    > 56kWh/dzień i 32kWh/dzień.
    > Tak więc u mnie wrzesień wypada praktycznie tak samo jak sierpień.
    >
    > TG

    Albo ja w jakiś sposób źle rozumuje albo to Ty coś pokręciłeś, no ew coś
    jednak z tą moją instalacja jest nie tak, bo jak to możliwe że na
    instalacji wschód-zachód o mocy 6.5kw masz takie osiągi, skoro ja na
    wschód-południe, co jest chyba korzystniejsze bo pełne słońce na
    panelach mam przez prawie cały letni dzień, o mocy 7.2 a nigdy nie
    osiągnąłem nawet 1,3MW. A pogody w przeciągu tych trzech lat od których
    mam instalację w niektórych szczytowych miesiącach były idealne..