  • Data: 2013-06-16 03:01:20
    Temat: Re: basen na stelażu - jaki długi i wąski?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 22:27:31 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:
    > Mam następujące pytanie: czy ktoś może widział basen na stelażu o
    >
    > długości ok. 7 metrów, ale szerokości max 4m ze stelażem (a chętnie
    >
    > nawet 2,5m szerokości)- standardowe mają 732x366cm co ze stelażem daje
    >
    > ponoć 436cm szerokości, a to dla mnie za dużo.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Lukasz

    Jak nikt nie widział to idź do tych co robią plandeki do ciężarówek. Podejrzyj jak w
    oryginale zrobili i narysuj żeby zrobili tak samo. Wezmą cienką folię plandekową i
    zgrzeją. Jak plandeka wytrzymuje na ciężarówce ze trzy lata to w przypadku basenu
    będzie wieczna. W razie "awarii" łatwo naprawić samemu. Niekoniecznie jak czegoś nie
    ma w sklepie to nie można tego mieć. Pierwszy link z googlarki po wpisaniu " plandeka
    cena" podaje że 12zł/m2. O tym że samemu można zgrzać nie wspominam bo trzeba mieć
    opalarkę, kilka prostych narzędzi i wprawę. Skleić dostępnymi klejami też można.