    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria termostatyczna
    Date: Wed, 11 Nov 2009 19:00:37 +0100

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1e8e.000000ce.4afadf36@newsgate.onet.pl...
    > Bateria termostatyczna na wanne. Niby luksusowa rzecz ale po ostatnim
    > obadaniu
    > markietów wychodzi ze drozsza o jakas 100-ke od normalnej z średniej polki
    > cenowej.
    >
    > Widzialem takie po jakies 350zl.
    >
    > I teraz pytania:
    > -jak dziala dla bardzo gorącej wody? Na manetce nie ma oznaczenia innego
    > niz
    > jakies 55stopni. Czy taka temperatura jest maksymalną jaką mozna dostać na
    > wyjsciu?

    To jest raczej maksymalna temperatura możliwa do uzyskania. Lepsze modele
    mają bezpiecznik przy ok. trzydzistu kilku stopniach by się nie poparzyć
    przez przypadek. Co do trwałości to mam od ponad 10 lat baterię
    termostatyczną firmy Grohe i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Do
    nowego mieszkania także brałem armaturę tylko Grohe, bo nie zmienia się
    zwycięskiej ekipy.