  • Data: 2009-11-11 15:58:46
    Temat: bateria termostatyczna
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bateria termostatyczna na wanne. Niby luksusowa rzecz ale po ostatnim obadaniu
    markietów wychodzi ze drozsza o jakas 100-ke od normalnej z średniej polki cenowej.

    Widzialem takie po jakies 350zl.

    I teraz pytania:
    -jak dziala dla bardzo gorącej wody? Na manetce nie ma oznaczenia innego niz
    jakies 55stopni. Czy taka temperatura jest maksymalną jaką mozna dostać na wyjsciu?

    -jak wspolracuje z przeplywowym? Przeplywowy ma stala moc grzalki i jesli
    odpowiednio sie zdlawi strumien to rezultat wyjsciowy moze byc (chyba) naprawde
    nieciekawy.

    -jak z trwaloscia?

    Kusi mnie zeby kupic bo roznica w cenie nie jest zaporowa ale nie wiem czy warto
    z powodu przeplywowego i z powodu trwalosci.
    Problem z przeplywowym od biedy mozna olac bo i tak w lato se postawie kaloryfer
    grzejny na dachu a przeplywowy uzyty bedzie tylko na wiosne i jesien.

    Macie jakies zalecenia?

    --
    Lukasz Sczygiel