  • 1. Data: 2013-04-04 12:49:23
    Temat: Re: bateria ze sciany, nie stojaca
    Od: kwerandaJ <K...@o...pl>

    W dniu czwartek, 1 lutego 2001 22:15:58 UTC+1 użytkownik EiJ napisał:
    > Za ścianę złośliwą uważam akurat tę z dziurawki na ćwierć cegły (6,5 cm).
    > Spróbuj zamocować kolana pod baterię bez wizyty w sąsiednim pomieszczeniu ;-))
    > Dżek

    najprościej zamontować baterię stojącą do wanny 2 otworową,która idealnie pasuje do
    starych rozwiązań blokowych
    http://sklepaqua.pl/?30,pl_bateria-wannowa-stojaca-1
    45-mm

  • 2. Data: 2013-04-04 12:50:07
    Od: K...@o...pl

  • 3. Data: 2013-04-04 12:52:01
    Od: kwarendaJ <K...@o...pl>

  • 4. Data: 2013-04-04 12:54:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 03:49:23 -0700 osobnik zwany kwerandaJ
    napisał:

    > czwartek, 1 lutego 2001

    to już tak kiepsko idzie interes, że musicie głupio spamować?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?