  • Data: 2010-12-30 07:07:06
    Temat: Re: boimy sie prac w pralce ;) uwaga
    Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4d199bb5$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Gruda proszku zawija się w rzecz i na koniec jest tego taki efekt, myślę.

    Z ostatniej chwili:
    Wczoraj wieczorem akurat prałem ciemne rzeczy, posłużyłem się płynem do
    prania, a nie proszkiem. No i płynem do płukania.
    Na niektórych ciemnych rzeczach były jasne, dobrze mi znane od lat, plamy.
    Żona oczywiście się wkurzyła.
    A co ja mogę na to poradzić?
    Czyli w płynie też źle. :-(
    jagr