  • Data: 2009-01-18 23:22:03
    Temat: Re: budka na narzędzia i drewutnia
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JKK pisze:

    > Znaczy przywieźli Ci go do Wrocławia z Sącza i zmontowali
    > za ww. kwotę ?

    Właśnie odkurzyłem stare maile: domek 2750, pokrycie dachu gontem 450,
    transport 300. Transport wyszedł tanio, bo tym samym samochodem
    zawieźli jeszcze komuś altanę w okolice Wrocławia i podzieliliśmy się
    kosztami na pół.

    > "Fundament" musiałeś zrobić sam wcześniej ?

    Tak, największy był kłopot ze zdobyciem tych 25 bloczków, bo to akurat
    był szczyt boomu budowlanego i nigdzie ich nie mieli, nawet głupiego
    worka cementu nie mogłem kupić od ręki :-)

    > Jest to jakoś przymocowane do tych bloczków
    > - halny go nie zdmuchnie :-) ?

    Nie jest, w końcu to miał być budynek bez trwałego mocowania do podłoża.
    Stoi w rogu działki i ma 270 stopni osłony od wiatru, więc zwykła
    wichura mu nic nie zrobi, a na trąbę powietrzną nie ma mocnych. Ściany
    są z desek łączonych na pióro i wpust i mają węgły z ostatkami bez
    żadnych gwoździ, więc przymocowanie najniższej warstwy desek do bloczków
    i tak niewiele by dało.

    > To co mnie nam przekonuje to szerokie, dwuskrzydłowe drzwi.
    > Jaką mają łączną szerokość ?

    W sumie mają 150 cm, przyzwoite zawiasy i blokadę jednego skrzydła
    w progu i na górze futryny. Domek stoi już drugą zimę, na razie nic mu
    się nie wypaczyło i nie przecieka, drzwi zamykają się tak samo
    bezproblemowo, jak na początku.

    T.