  • Data: 2009-02-04 09:31:31
    Temat: Re: budowa domu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AGA.K." <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gmblmq$3ad$1@inews.gazeta.pl...

    > tak naprawde chodzi tylko o Taras powiększony, i że więcej wyszło schodow
    > do domu, bo piwnice posiada projekt
    > architekt po prostu przerabiajac projekt nie dorysowal schodow, co jednak
    > logiczne bylo ze nie będa dwa schody tylko więcej.
    >

    > wiadome dla mnie ze zrobil więcej to taras większy i kilka schodow więcej
    >

    > Chce się rozstac uczciwie i chyba 7tys doplace, chociaz boli mnie to jak
    > cholera,

    Czytajac caly ten watek jako wykonawca ale czesto korzystajacy z
    podwykonawcow powiem tak...
    spotkaj sie z facetem i powiedz mu tak, owszem, byly roboty dodatkowe ale
    mimo ze prosilem nie podal pan ile to bedzie dodatkowo kosztowalo
    powiedz ze ty wyceniasz to na 5 tys. pln i tyle jestes gotow zaplacic, tylko
    nie przez telefon a spotkaj sie i osobiscie to zalatw.
    na zywo latwiej sie dogadac. no moze stanie na 6 ale zawsze bedziesz do
    przodu. a i jeszcze jedno... miej ze soba ta gotowke na widok pieniedzy
    ludzie czesto bardziej miekna ;-)
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl