    From: Tadek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budowa domu
    Date: Wed, 04 Feb 2009 16:34:05 +0100

    Kane pisze:

    > Ja nie neguje ze wykonawca chce go naciagnac za dodatkowe (skromne)
    > prace. To jest fakt.
    > Pisze tylko ze o samej podstawowej cenie nie ma co dyskutowac bo jest
    > zalezna od zbyt wielkiej liczby czynnikow. A...

    > ...nie znaczy nic, no, niewiele - takze z powodow o ktorych piszesz.
    > Negocjacji. Ale i reszty czynnikow o ktorych autor topicu milczy
    > (region, projekt..itp). To ze jeden za tyle wybudowal nie znaczy ze
    > drugi wybuduje.

    tutaj poraz pierwszy przyznam tobie racje. I chyba też ty potwierdzisz
    że się już nic nie należy i wątkotwórca winien użyć w stosunku do
    podwykonawcy czasownika o nazwie spier......
    > Sama cene oczywiscie miales dobrą jesli ekipa zrobila to poprawnie
    > technicznie.

    zrobiła poprawnie, wierz mi, to była jedyna ich budowa na której woleli
    20 razy zapytać niż popełnić błąd.
    Z ciekawosci:
    > to jest cena "bez papieru" i z dachem ? Czy plus dach - i ile dach ?
    >
    > Kane

    sam się domyśl, dach dodatkowo 28 000zł konstrukcja + pełne deskowanie -
    robocizna