  • Data: 2021-02-12 20:00:47
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 12 lutego 2021 o 17:52:24 UTC+1 FEniks napisał(a):
    to, że nie daje ona niezależności energetycznej, tzn. jak
    > na osiedlu wysiądzie prąd z energetyki, to moje panele też nie będą
    > działać.

    To tylko kwestia falownika/invertera. Tak dzialania "on grid". Jesli chcesz sie
    odciac od enetrgrtyki calkowicie to off-grid potrzebny, mozna tez kupic hybrydowy
    on/off, ktory bedzie dzialal bez napiecia w sieci, a jak siec dziala, to nadwyzke
    mozna sprzedac..

    > I druga rzecz z pierwszą związana - że nie można sobie
    > wyprodukowanej energii zmagazynować.

    Mozna, tylko to drogawe jest, ale podpinajac sie do enetgetyki masz przechowanie za
    20% tego, co wyprodukowalas ;)