  • Data: 2021-02-12 20:08:15
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2021 o 20:00, WS pisze:
    > piątek, 12 lutego 2021 o 17:52:24 UTC+1 FEniks napisał(a):
    > to, że nie daje ona niezależności energetycznej, tzn. jak
    > To tylko kwestia falownika/invertera. Tak dzialania "on grid". Jesli chcesz sie
    odciac od enetrgrtyki calkowicie to off-grid potrzebny

    Nie chciałabym się odcinać całkowicie, bo z pogodą to różnie bywa. No
    ale fajnie by było w razie jakiejś awarii u Taurona mieć niezależną energię.

    > , mozna tez kupic hybrydowy on/off, ktory bedzie dzialal bez napiecia w sieci, a
    jak siec dziala, to nadwyzke mozna sprzedac..

    > Mozna, tylko to drogawe jest, ale podpinajac sie do enetgetyki masz przechowanie za
    20% tego, co wyprodukowalas ;)

    No właśnie, więc trochę to bez sensu.

    --
    Ewa