  • Data: 2017-02-02 13:12:17
    Temat: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lutego 2017 12:24:27 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
    > Zjechaliśmy już z tematu, wiec można pogadać.
    > Na moim osiedlu mam kilka "czarnych" warsztacików samochodowo-różnistych.
    > Zgadnij, czym palą?

    Zużytym olejem?
    Bo taką nagrzewnice widziałem w jednym z warsztatów
    Jak ktoś uważa że można oponami palić to ok ale jak Kogutek pisął- niech najpierw sam
    spróbuje taką oponę rozczłonkować i później zobaczy jak długo ona się pali.
    Oczywiście nie twierdze ze się nie da ale nakład pracy w stosunku do efektów zbyt
    duzy zeby ktoś normalny tym palił

    > I co im zrobisz?
    > A najgorsze groszki? Kwestia regulacji.
    > Choć i ja na padłem na sterowniku PID...

    Jak kupisz jakiś czeski groszek- takie brązowe to podobne do węgla brunatnego to i
    regulacja nie pomoże. Dymi to okrutnie.
    A w domowych kotłach co tam masz za regulacje? Te najpopularniejsze to mają: szybkość
    nadmuchu, czas nadmuchu, czas między nadmuchami.