  • Data: 2009-08-30 21:03:53
    Temat: Re: ceny robót
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h7en2t$q39$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ukladanie paneli to tak prosta sprawa że jak tylko masz czas to rób to sam.
    Za jeden średniej wielkości pokój fachura skasuje Cie na 150-200zł a samemu
    zrobisz to spokojnie przy piwku w jedno popołudnie. Praca czysta i przyjemna
    narzedzia jakieś specjalne niepotrzebne- to takie składanie klocków jest.
    15zł/mkw to cena jakaś z kosmosu za tak nieskomplikowaną pracę.

    Kris