  • Data: 2009-08-31 07:27:59
    Temat: Re: ceny robót
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > 50zł to cena z przed dwóch lat.
    > Teraz 25zł za mkw

    ostatnio widziałem płytki kładzione za małe pieniądze... koszmar:)

    imho inna cena będzie za samą łazienkę z bajerami a inna za całość domu z
    podłogami (duże powierzchnie)

    > ,>> - ogrzewanie podłogowe łazienka (nie mam pojęcia jakie :/)
    >
    > Liczą od tzw punktu. Każda pętla podłogówki to 1tzw punkt.
    > Cena za punkt to od 50zł. Ale nie umawiaj się na punkty- umawiaj się
    > na całość robót

    buachacha 50 zł za punkt CO? 120zł to już cena na granicy zysku.

    ponadto trzeba patrzeć na coś takiego: inna cena jest za zrobienie całej
    instalacji wody i kanalizacji co i gazu w jednym kawałku a inna za zrobienie
    jednej pętli w łazience.

    Trzeba pamiętać o kosztach rozruchu i zakończenia robót które dla dużej
    roboty rozkładają sie na cały zakres prac.

    co do umawiania sie to tak umawiamy sie na całość robót ale i tak cena
    wynika z punktu i jest określona dla ustalonej ilości punktów, jeśli są
    podczas roboty zmiany to cena sie zmienia wg realnej ilości punktów,
    przecież jeśli zrezygnujesz z czegoś to chciałbyś aby instalator ci odliczył
    to od ceny (oczywiście jeśli jeszcze nie zdążył tego zrobić)