  • Data: 2009-08-18 20:47:58
    Temat: Re: certyfikat energetyczny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JanuszK wrote:

    > Ale oni nigdy ci tego nie zrobią, zauważ że certyfikaty mogą robić
    > tylko architekci i pokrewne kierunki, juz technik budowlany nie może
    > a co dopiero jacyś teolodzy czy geografowie.

    do końca poprzedniego roku uprawnienia dostawało si epo skończeniu kursu
    wystarczyło mieć wyższe studia. teraz trzeba miec studia kierunkowe
    budownictwo instalacje sanitarne itp... tak mi sie obiło o uszy.

    > Ale jakie procedury? wystarczy tylko przekazać jak ma wyglądać ten
    > certyfikat czyli szablon bo liczenie tego jest proste,

    najnowsze OZC juz chyba generuje certyfikat.

    najgłupsze jest to że w przepisach nie dopuszczono certyfikatu na podstawie
    realnego żużycia.