  • Data: 2011-07-02 10:42:13
    Temat: Re: chudziak na wysokim fundamencie
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 12:26:03 +0200, MichałG napisał(a):

    > będą na połaczeniu z\wylewki ze scianą -wieńcem (uskok). Ale to
    > miejscewe, wiec łatwe do opanowania.

    No tak, tak - kwestia ile takich przejść "wieniec - chudziak" napotkają
    na drodze rurki od podłogówki.
    Dopytuję, bo chcemy w przyszłym roku polecieć z budową "po całości" i w
    miarę możliwości doprowadzić do stanu, w którym zamieszkamy :-) Stąd
    szukam potencjalnych słabych punktów.
    W powyższym kontekście najlepiej byłoby jeszcze w tym roku zrobić "do
    chudziaka" i tak zostawić, ale nie wiem czy się uda.

    --
    ŁC
    Zanim powiesz coś bardzo ważnego, sprawdź czy masz zapięty rozporek