  • Data: 2011-07-02 12:29:20
    Temat: Re: chudziak na wysokim fundamencie
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-01 15:03, janusz_kk1 wrote:
    > I masz rację, jak ci chudziak tąpnie to wylewka nie pomoże bo jest
    > bardzo słaba, tąpnięcie 2cm urywa rurki. Dlatego pilnuj ubijania i polewaj
    > wodą, duuuużo wody. JAk będziesz robił podłogówkę i wylewki to pamiętaj
    > aby wszystkie przejścia rur przez dylatację miały po pół metra z każdej
    > strony
    > peszla osłonowego lub izolację z pianki, na rurki daj siatkę zbrojeniową
    > do wylewek,
    > wtedy będzie prawidłowo otulona betonem i wzmocni wylewkę. Siatki powiąż
    > razem.
> [...]

    I tak zrobię.
    Chudziak zazbroję siatkami także i wyleję go z lepszego betonu, B12/B15.
    A może B20? Wyleję go NA fundament bo wtedy nie będzie mi osiadał
    miejscowo a jeśli już to łagodniej.

    Muszę zasypać szybko całość, nie ma mowy o czekaniu na wiosnę bo do
    końca roku muszę się wprowadzić.

    Fundamenty w 3/4 są już zasypane piaskiem zasypowym zagęszczanym
    warstwowo. Nie wiem na ile solidnie niestety. Dziś cały dzień pada na to
    deszcz i jutro zapowiadają także, więc możliwe, że to jeszcze coś da.
    Wykonawca (doświadczony budowlaniec) w każdym razie twierdzi, że nie
    osiądzie na pewno.

    Pozdr.

    Pozdr.
    www.elipsa.info