  • Data: 2011-09-25 21:09:50
    Temat: Re: chwasty na działce
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2011 18:08, dr_indy pisze:

    > Wykosiłem na wiosnę, wyrąbałem pędy , ale dziadostwo jest tak żywtone,
    > ze mam wrażenie,że tylko mu pomogłem.
    > Niestety mechanizacja nie wchodzi w grę,

    Dlaczego?

    > więc tylko chemia, jaka?

    Jak inni pisali - Roundup lub coś podobnego. Ale pamiętaj o 2 rzeczach:

    1. wbrew ich zapewnieniom o biodegradacji nie jest to taka czysta sprawa

    2. jak te chaszcze są wysokie to opylając je możesz przy okazji opylić
    też drzewka - generalnie zatruje się każda roślina, na której zielone
    części padnie ta trucizna