  • Data: 2011-01-28 12:47:21
    Temat: Re: ciekawa świetlówka do plafonu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    trochę inne środowisko niż ostatnio
    tylko widzę że pomiar z 30cm nie daje właściwych wyników
    znowóż pomiar poboru prądu to sam nie wiem albo miernik padnięty
    albo to wina niedoładowanej baterii co sygnalizuje miernik
    bo czy 15W świetlówka czy diodowa niby 6W tyle samo
    akumulatorek miernika się ładuje

    diodowa na starcie 550
    0,9 535 po ok. 5 minutach
    0,91 516 po ok. 20 minutach, no bo ile mam czekać ;P

    wlaczona po 2 minutach
    0,89 525

    w tym samym miejscu świetlówka 15W osiągnęła 600 po minucie

    była lekko ciepła
    czyli znow jak wszędzie po jakimś czasie mniej światła
    a ciepełko, jednak procentowo dużo mniejszy efekt