  • Data: 2011-01-28 09:37:30
    Temat: Re: ciekawa świetlówka do plafonu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    diody są blisko siebie co nie powoduje denerwującego ekektu choinki jak ta:
    http://allegro.pl/nivitec-globe-36-led-e27-220v-zaro
    wka-diodowa-i1423994113.html
    (wg. mnie porażka, światło całkowicie białe)

    nie wiem czy da się przy takiej pracować, spróbuję dziś wieczór
    na tę chwilę mogę spokojnie polecić ją do plafonów
    do łazienki, kuchni i przedpokoju super sprawa, czyli tam gdzie nie przebywa
    się za długo i często się zapala/gasi,
    nie trzeba długo czekać na rozświetlenie jak świetlówka

    na poziomie łokcia
    świetlówka miała 55 po minucie, startując od 25
    diodowa 92 odrazu, jeszcze tylko pomiary w środowisku podobnym co świetlówka

    w małej łazience zrobiło się zbyt jasno
    więc przydałaby się wersja z mniejszą ilością diód lub
    wykastrowanie tej chociaż mam obawy, bo średni elektronik ze mnie chyba może
    z pomocą grupowiczów

    zamontowana w dużym plafonie obok świetlówki w pokoju
    widać wyraźnie że świetlówka jest o wiele bardziej żółta
    chociaż nie mam porównania do świetlówki o podobnej mocy światła
    nie wiem czy to nie takie złudzenie powoduje moc tego światła