  • Data: 2013-10-28 09:28:08
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 09:14:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Super argument. Moje dzieciaki tez to maja, wiec napewno nie.
    > Sasiada dziadek zginal w wypaku, Twojego tez?

    Z tymi SMSami miałem przeprawę w TMobile w grudniu ubiegłego roku. telefon
    zarejstrowany na mnie, użytkowany przez żonę.
    Jakies smsy przychodziły codziennie, żona kasowała bo w treści cos o jakiejś loteri
    pisało. Sam pare razy czytałem tego sms-a i był tak sprytnie skonstruowany że nie
    zorientowałem sie że jest płatny.
    Zorientowałem się w połowie stycznia jak faktura przyszła i za grudzień+ kilka dni
    stycznia ponad stówe premium sms nastukane.
    Telefon do Tmobile oni sie wypinają bo oni nie sa organizatorem loteri i odesłali
    mnie do organizatora.
    Tam mi wmawiali że żona zamówiła subskrybcję SMsem otresci "tak" W bilingu nie ma
    śladu po takim smsie więc walcze dalej.zmienili zeznania ze jednak zona nie wyraziła
    zgody poprzez sms tylko że dzwonił do niej automat i jesli wyraża zgode to miała
    nacisnąc "1" jesli nie wyraza to "0"
    Żona twierdzi ze nic takiego nie było conajwyżej jak automat zadzwonił to rozłączyła.
    Dwie reklamację zarówno Tmobile jak i organizator "loteri" rozpatrzyli negatywnie.
    Dopiero pismo wysłane przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów spowodowało ze
    naliczone opłaty anulowali, przeprosili "za nieporozumienie";) i dodatkowo przez rok
    czasu 30 darmowych minut dodali.
    Czyli ja swoje wywalczyłem ale koleżanka żony z dokłądnie ta samą loterią odpuściła i
    zapłaciła ponad stówe.
    Jedyne wyjście to zablokowac u operatora możliwość wysyłania/odbierania premim sms i
    zablokowac otzrymywanie ofert handlowych.
    Zrób tak na numerze który używa Twoja córa i ryzyko zminimalizowane.