  • Data: 2013-10-28 10:23:04
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-27 23:36, Marek Dyjor pisze:

    > naprawdę jesteś to wstanie strawić? rozwlekłe długie smędzenie bez sensu
    > z bzdurnymi montowanymi w pętęlkę materiałami filmowymi? Dla mnie
    > wiadomosci w TV to jakas maskra.

    Czytam tez w necie, ale w pracy kiedy siedze przy kompie. W domu wlaczam
    TV wieczorem najlepiej wiadomosci i sobie siedze z zonka przy kawie.
    Gadamy sobie, gadamy z dzieciakami a w tle wiadomosci. Jak jest cos
    interesujacego to pogapie sie chwile, jak nie to to sobie gada, a ja na
    tym sie nie skupiam. W necie tez nie czyta sie jak leci wszystkiego
    tylko wybiorczo. W TV robie tak samo ale znacznie przyjemniej.

    Pozdro.. TK