    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Tue, 29 Oct 2013 09:16:36 +0100
    <l4jts3$sln$1@usenet.news.interia.pl> <l4k1nn$oqk$4@dont-email.me>
    <l4l6cb$e67$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4lbgk$pdg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4ldvk$v0h$1@usenet.news.interia.pl>
    <0...@g...com>
    <l4lhus$v1c$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <l4lntp$5ds$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <l4lpqm$7cu$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <l4lu1a$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    dyskusyjnych:df825f84-4b51-4508-a078-1f9072b5221b@go
    oglegroups.com...

    > Pewnie z lenistwa a główny powód jest taki że nie lubie instalowac
    > dodatkowych aplikacji. Jak pisąłem wyżej- jesli moja ciepliwość sie
    > skończy to wywale win8 i zainstaluje
    > win7

    Poczekaj jeszcze chwilę, gdy wszędzie dookoła będzie win8 to siłą rzeczy się
    przestawisz. W czasach przejścia 98->XP też część osób nie chciała się
    przesiąść bo miała silne przyzwyczajenia (w tym ja sam) ale gdy mnie
    pracodawca "zmusił" to później mnie domowy komputer gdzie jeszcze miałem 98
    bardzo drażnił że wszystko działa wolno i nie intuicyjnie :-)

    > Nawet głupie galerie się otwieraja w jakiś bezsensowny sposób. Program
    > pocztowy to kolejna porażka

    IMO Przesadzasz. Jest inaczej ale niekoniecznie gorzej.

    > Do tego to przeglądarka wystarczy. Na win8 używam Chrome i póki co jest
    > ok.

    Zmień na IE. W obecnej wersji już jest szybsza od Chrome i mniej śledzi :-)

    Ale nie o internet mi chodzi. Na ósemce mam kafelek wiadomości, kafelek
    pogody, żona ma kafelek jakiegoś komunikatora itd. Nie trzeba uruchamiać
    programów. Wystarczy rzut okiem na ekran by wiedzieć czy są nowe wiadomości,
    jaka będzie pogoda itp. Do tego na którymś kafelku przewijają się zdjęcia
    inny to odtwarzacz muzyki. Wystarczy podejść i jednym klikiem zrobić to co
    się chce bez uruchamiania żadnych dodatkowych programów.

    Pozdrawiam
    Ergie