    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Wed, 30 Oct 2013 11:42:19 +0100
    <l4nqt5$d11$1@node1.news.atman.pl> <l4nuip$bgh$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4o01f$idp$1@node1.news.atman.pl> <l4o217$iq6$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4o61n$gef$1@node2.news.atman.pl> <l4o8og$1fc$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4obme$m1n$1@node2.news.atman.pl> <l4oeh4$drp$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4oh62$ren$1@node2.news.atman.pl> <l4olfe$se5$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4qfpc$4cc$1@node1.news.atman.pl> <l4qkgn$3j3$1@usenet.news.interia.pl>
    <l4qlua$b0n$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2013-10-30 11:10, Ergie pisze:

    > Właśnie w tej chwili zajmuję się przerabianiem biznesowego softu tak aby
    > się go dobrze obsługiwało dotykiem zamiast myszką, bo ludzie chcą za to
    > płacić bo chcą obsługiwać programy dotykiem.

    Mnie to nie dziwi, bo to raptem kilka dotkniec ekranu, odchaczenie
    ptaszkow, wprowadzenie ilosci i tyle. Forma arkusza z wypelniona
    wiekszoscia komorek.

    > W czasach XP powstała nakładka na system wspomagająca pracę dotykową ale
    > i tak taka praca ma się nijak do pracy z interfejsem kafelkowym. Ty masz
    > tradycyjny laptop to dla Ciebie kafelki to niepotrzebny dodatek w
    > dodatku psujący przyzwyczajenia, dla wielu ludzi kafelki to zbawienie.

    Wszystko zalezy co chcesz zrobic i czym. Dotykowy ekran mam w aparacie
    fotgraficznym i tam bardzo sie przydaje. Jednak obsluga aparatu znacznie
    rozni sie od obslugi komputera. Operacje na wielu plikach zdecydowanie
    wygodniej robi sie przy pomocy myszy, majac je wyswietlone wszystkie na
    ekranie. Dla dotyku to i ekran 20" moglby byc zbyt maly. Juz nie wspomne
    o edycji arkusza kalkulacyjnego, czy stworzenia tabelki w Wordzie.

    > Nie rozumiem. Masz włączone jakieś gesty? Mój zachowuje się dokładnie
    > tak samo jak myszka.

    No wlasne mam. Od lewej i prawej krawedzi toutchpada. Gora dol w
    zaleznosci od aplikacji.

    > Nie wiem co Sony sprzedaje za 8 tysi. Tu masz Asusa za 2,5:
    >
    > http://www.asus.com/pl/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_S
    mart/#gallery

    I wlasnie o tym mowie. :-)
    Procesor Atom, RAM 2GB, dysk 64GB, jedno USB i to nie trojka. Do
    odbierania poczty i przegladania stron www sie nadaje. Zupelnie jak
    telefon, tylko ekran wiekszy. Za dwa tysie kupilem 13,3 i5 jakies dwa
    miesiace temu. Miedzy nimi bedzie przepasc osiagow i bezsens wydanych
    pieniedzy na tego tableta. Jedyny argument to czas pracy, ktory
    uzasadniaja parametry. Moj ultra z modemem LTE potrafi wytrzymac do 6
    godzin na baterii. Dla mnie wystarczy.

    Pozdro.. TK