    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <l4irhr$ng5$1@dont-email.me> <526ebbdf$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <526ec871$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526ed628$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526fd826$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: cieplo systemowe
    Date: Tue, 29 Oct 2013 20:42:43 +0100

    news:f3cbdd3a-c9d6-432d-90aa-e8d22ee26801@googlegrou
    ps.com...

    > Rotfl :) Jasne, producent tworzy od podstaw kazdy sprzedawany model
    > :-)

    Nie, ale wszystkie produkty danego producenta nie są tym samym modelem,
    tak jak Ty twierdzisz.

    > Ale ja nie napisalem nawet o jakie modele chodzi tylko o ogolny
    > schemat.

    Zbyt uogólniasz i dlatego jesteś w błędzie.

    > Podsumowujac - kupiles zajebiscie drogi TV z 3D zeby ogladac
    > wiadomosci w SD :-))

    Nie. Kupiłem zajebiście dobry TV w dobrej cenie, który posiada zajebisty
    obraz zarówno w HD, SD, 3D, a także dobrej jakości dźwięk, a przy tym
    jak się okazało w cenie lepszej od Samsunga. Na pierwszy rzut mój Sony
    był droższy o ok. 600zł od porównywalnych klasowo modeli Samsunga.
    Okazało się jednak, że Sony zapewnia o wiele wyższą jakość obrazu i
    dźwięku, a do tego za tą cenę ma 5 lat gwarancji, a nie 2 lata jak
    Samsung. W przypadku Samsunga można było wydłużyć gwarancję do 5 lat za
    dodatkowe ok. 800zł. Jak więc widzisz Sony okazał się o ok. 200zł tańszy
    od Samsunga zakładając, że korzystamy z tej samej opcji ochrony.

    > Ja mam z samsunga plazme w salonie i leda w sypialni i nie zauwazam
    > zadnych
    > dziwnych objawow o ktorych tak sie rozpisales - moze dlatego ze nie
    > ogladam
    > praktycznie nic w SD,

    Raczej dlatego, że nie miałeś okazji porównać go z innymi, markowymi
    telewizorami.

    > a audio leci mi po swiatelku do wzmacniacza i porzadnego audio ? :)

    Zapewne nie jest to jedyna proteza, która przydałaby się w Twoich TV :)

    > Odpustowy design? Przeciez wszystkie te tv nie maja zadnego designu -
    > ekran i 1cm czarna ramka dookola -
    > mozna to zrobic inaczej? :D

    Tak. Można to zrobić bardziej odpustowo i obleśnie, tak jak zrobił to
    Samsung - dodać do tej 1cm czarnej ramki, ramkę z przezroczystego plexi
    lub niklowanego plastiku :)