    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: cieplo systemowe
    Date: Tue, 29 Oct 2013 22:17:16 +0100
    <l4irhr$ng5$1@dont-email.me> <526ebbdf$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <526ec871$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526ed628$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526fd826$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <52700f91$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2013-10-29 21:31, Adam pisze:

    > No nie sa - maja inne literki :-) Ale bebechy w danej serii siedza te same.
    > Nie zdziwilbym sie gdyby te 3D bylo realizowane zmiana softu w tym samym
    > hardwarze :-)

    Jest niestety znacznie prosciej. Nie wiem jak z 3D bo tu jakas
    komunikacja z okularami potrzebna jest, ale rozne inne niedostepne opcje
    w tanszych modelach sa zwyczajnie blokowane. W trybie serwisowym smialo
    mozna to odblokowac i cieszyc sie wiekszoscia opcji wyzszych modeli. A
    tak przy okazji to powiem szczerze, ze 3D w 50" mnie nie powala. Trzeba
    siedziec niemal w tewizorze.

    > Aha :) No nie wiem - dla mnie obraz maja oba jak zyletki, szczegolnie
    > plazma przypuszczam ze pod kazdym wzgledem przewyzsza tego soniacza :-)

    Tez mam plazme, jakos trudno mi sie przyzwyczaic do plastikowego obrazu
    LCD, ale zauwazylem przypadkiem ciekawostke. Podlaczylem ktoregos dnia
    kompa w celu obejrzenia zdjec. No i w kompie na zdjeciu wyraznie bylo
    widac w glebokim cieniu postac, a w telewizorze w tym samym miejscu byla
    ladna czern. Regulacja kontrastu i jasnosci nie wiele pomogly, zupelnie
    jakby przejscie w czern bylo zero jedynkowe. W normalnym uzytkowaniu
    tego nie widac, bo film to film, ale jesli chodzi o zdjecia to niestety
    pewne niedoskonalosci rzucaja sie w oczy.

    > Proteza !? :-) Dobre :)) Filmy z BD / DVD a nawet z TV z dzwiekiem surround
    > ogladasz tez na tych glosniczkach? To jakies 1% jakosci i efektow jakie daje
    > porzadny, dodatkowy zestaw audio :-)

    Mam starego kineskopowego Philipsa u dzieciakow w pokoju z dzwiekiem
    jakims tam specjalnym. Przy nim plazma to syf.

    > Ło rany ales esteta - ja nawet nie wiem jaka moje maja ramke bo zupelnie
    > na to uwagi nie zwracam, przeciez to jest tak cienkie ze tego w ogole
    > nie widac :-)

    Uzytkownik trocha racji ma. Sasiad moj ma plazme Samsunga jako, ze
    pracuje w serwisie tejze firmy. Model osiem tysiecy cos tam, to ponoc
    jakis wysoki. No i telewizor jak telewizor, ale ta noga - grafitowo
    srebrna wysoka na kilkanascie cm. No nie sposob jej nie zauwazyc. Moim
    zdaniem przerost formy i Sony faktycznie wygladaja bardziej elegancko,
    ale to tez moze kwestia gustu. Mnie osobiscie ta jedyna noga mocno razi.

    Pozdro.. TK