  • Data: 2013-10-30 20:40:20
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 20:32:19 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Uważasz, że jeżeli ktoś pije codziennie na umór to nie jest
    > alkoholikiem, a alkoholizm nie jest uzależnieniem?
    > Bo do tego się sprowadza Twoje tłumaczenie.

    Uwazam ze nie kazdy kto pije lampke wina czy piwa do obiadu jest alkoholikiem.
    Tak samo jak nie kazdy kto pyka sobie raz na tydzien 2-3h w gry jest
    uzalezniony i dostanie tego wszystkiego o czym sie tak rozpisales wczesniej :)

    > Dobitnie świadczy to o tym, że nie byłeś uzależniony od gier :)

    Bylem, nie bylem - od 5 lat nie gram i jakos mi tego nie brakuje (choc
    pyknalbym w GTA V ;) - czego to niby dowodzi? Nie zaniedbalem w tym czasie
    niczego, wiec jak widac granie nie jest wcale takie druzgocace :)

    > Mając 32 lata też byłem zdrowy jak ryba i dużo jeszcze potrafiłem
    > spędzać godzin przed komputerem. Przynajmniej tak mi się wydawało.
    > Obecnie jestem już po operacjach zespołu cieśni nadgarstków i mam
    > problem ze zwyrodnieniem kręgów szyjnych.
    > Masz jeszcze jakieś pytania?

    Kompletnie o niczym to nie swiadczy.

    > Porozmawiamy za kilkanaście lat.

    OK :)

    > Nie taki sam, lecz podobny i do tego całkiem inny model, różniący się
    > wieloma innymi funkcjami, a nie tylko samym 3D.

    Aha.

    > Ty natomiast twierdziłeś, że taki sam model, ale tylko pozbawiony 3D.
    > Dostrzegasz różnicę?

    Nadal nie napisales jaki model kupiles wiec nie jestem w stanie stwierdzic
    czy bzdurzysz, czy masz racje, wiec albo podaj model albo nie ciagnij
    tematu bo tak nie da sie dyskutowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.