  • Data: 2012-09-26 12:13:36
    Temat: Re: cisnienie w boilerze - obliczenia
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przy gównianym bojlerze tak się może dziać jak piszesz.
    W moim bolerze jak jest w nim nagrzana do dziewięćdziesięciu stopni woda
    to dna jest letnie.
    Mój nie miesza wody zimnej z ciepłą tylko wypycha ciepłą wodę wodą zimną.
    Tak jak by w nim przegroda była oddzielająca wodę o różnej temperaturze.
    I w sumie taka przegroda jest. Jest nią woda o różnym ciężarze
    właściwym. Miałem gówniane bojlery i w nich było jak piszesz.
    Wyobraz sobie boiler poziomy, plaszczowy. Tam jest woda bardziej
    zmieszana niz w modelach pionowych - wysokich. Na dole woda jest
    chlodniejsza niz u gory, jednak na pewno nie jest zimna!
    Czy wszytskie poziome sa dla Ciebie g...niane?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z