  • Data: 2012-01-10 08:33:53
    Temat: Re: co bardziej wygłuszy- suporex czy regips i wełna
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jefl1i$fal$1@inews.gazeta.pl...

    > U mnie są działówki z podwójnej płyty wszędzie. Tylko takie rozwiązanie
    > polecam.
    > Z 5cm wełny w środku (profil 75mm) ściana wygłusza doskonale.

    Wkładanie cieńszej wełny do grubszego profila to kiepska oszczędność.
    Do profilów 75mm jest dostępna wełna o grubości 75mm.
    Wiele osób robi tez poważny błąd, wkładają nie prasowaną wełnę w kostki
    lecz taką zrolowaną. Ma to tą wadę że po jakimś czasie zjeżdża w dół i 1/4
    ściany od góry jest pusta. Nieraz zdażyło mi się co prawda taką też wkładać
    jak inwestor sobie życzył ale ja zawsze zalecałem wtedy klejenie na
    butaprenie w sprayu albo na kleju do tapet. Tylko że wtedy wszystko robi się
    niepotrzebnie drogie.
    Z GK miałem swój epizod w życiu przez kilka lat. Nigdy więcej GK, mimo że
    dzięki temu udało mi się zarobić dzięki GK na dom.

    Marek