    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    Date: Wed, 05 Mar 2014 06:46:05 +0100

    On 2014-03-04 23:48, uzytkownik wrote:
    > A co ma sterownik do zapadania kotła?

    Sterownik ma dwa stany:
    a) łojezu jak gorąca
    b) łomatko jak zimno

    Jeśli znajdzie się w stanie b) to załacza dmuchawę i wyrzuca całe ciepło
    przez komin zazwyczaj nie dając rady ponieśc się do a).

    > Zbyt mocno naukowe podejście do tematu także jest niezdrowe.

    Szczególnie że te głupie naukowcy zdają sobie sprawę z analogów
    hydrauliczno-elektrycznych i zadają kretyńskie pytania "a prawo
    kirchhoffa dla węzłów to już nie obowiązuje?". Ja ich w sumie rozumiem,
    cieżko jest 30 lat doswiadczenia przeciwstawić jakiemuś kozaczkowi co
    rzuca niezrozumiałe słowa i twierdzi że woda rozpływa się propocjonalnie.

    > zazwyczaj najlepiej się sprawdzają najbardziej prymitywne układy
    > regulacji dwustawnej.

    Mam wyjątkowy dom bo sie nie sprawdzają (znaczy jeden się nie sprawdza,
    w piecu).

    > Twierdzisz tak, bo nie masz dostatecznej wiedzy na ten temat oraz
    > doświadczenia.
    > Teraz Ci podpowiem. Ciekaw jestem czy się domyślisz jak to wykorzystać?
    > Pomyśl czy kot potrafi się pojawić jednocześnie przy podłodze na
    > wysokości 30-40cm i na wysokości 1m?

    "Jest dana sferyczna krowa, emitująca mleko równomiernie we wszystkich
    kierunkach".

    Wszystkie czujki jakie miałem reagują na *biegające* zwierzęta. Mialem,
    wiadomo, gówniane czujki. Kiedy oglądam ceny systemów alarmowych i
    "rozwiązań systemowych" to odchodzi mi ochota na zmiany.

    > Jak będziesz umiał zebrać te wszystkie informacje do kupy i je
    > wykorzystać to otrzymasz system, który w prawie 100% nie będzie reagował
    > na kota, a zareaguje na człowieka.

    Z chęcią taki system przetestuje, gdzie sponsor?.