  • Data: 2014-03-05 16:50:57
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    news:lf6p96$v9p$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie to zwykła głupota. Marketing wmówił klientom że należy wykrywać
    > włamanie już po tym gdy go dokonano (włamywacz jest w środku), a klienci
    > się na to zgodzili :-)

    Bo to wszystko źle. Trzeba mieć okna z szybami P4, okucia dobre i klamki z
    blokadami od środka. Złodziej aby wejść musi otworzyć, a to już wykryją
    kontaktrony w oknach.
    Mnie złodzieje obmacywali już okna i nie podejmowali prób włamania. Wybić
    czy wypchnąć się nie da, rozwiercić też, bo są płytki z hartowanej stali od
    zewnątrz. Jedynie brutalnie zniszczyć ramy.Włamali się do sąsiadów gdzie
    było prościej. Kontaktrony bez szyb P4 już mają mniejszy sens, bo można
    wyciąć szkło i potrzebne są czujki ruchu. A czujki ruchu to jesteśmy ich
    niewolnikami we własnym domu.

    Mam takie coś:
    http://www.youtube.com/watch?v=BfkRSYBxEpI