  • Data: 2014-03-05 21:30:50
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 20:31:21 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:
    > Pochwalony!
    >
    > Panowie wiem ze temat byl juz ale zapytam jeszcze raz z racji tego ze ja jak
    >
    > i kilku jeszcze kolegow jest w trakcie budowy/remontu.
    >
    > Co byscie zmienili w perspektywie czasu co mialo byc super a okazalo sie
    >
    > porazka?
    >
    > ja osobiscie mam mocno ciemne podlogi i NIGDY wiecej.

    Domu budowal nigdy nie będę w związku z tym nie wiem co bym zmienił. Ale jak bym
    mial doradzac to na pewno to żeby zrobić oddzielne piony kanalizacyjne z wanny,
    kabiny, umywalek, pralki. W czasie budowy albo remontu koszt może być niewielki a kto
    wie jak będą się kształtowały ceny wody i ścieków w przyszłości. Może się okazać że
    to co dzisiaj jest mało opłacalne za jakiś czas stanie się bardzo opłacalne.
    Odzyskiwanie ciepła z wody dla mnie w tej chwili jest już opłacalne.