  • Data: 2014-03-11 19:39:18
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-11 18:06, Adam pisze:
> [...]
    gwizdek nie puszczać nie szczekają. Jak są dwa i trochę podszkolone to nigdy razem
    nie chodzą jak pilnują.

> [...]
    > Na zlodziei - amatorow chyba najbardziej odstraszajace. Ja tam jednak jestem
    > za owczarkami - piekielnie inteligentne bestie no i jezeli chodzi o
    > strozowanie nic innego tej rasy nie pobije :-)
    >
    > Moj juz raz sie wykazal - tez nie szczekal - dwoch chlopow mi na plac weszlo
    > przez plot bo mysleli ze nikt tu nie mieszka a szukali rzekomo robakow
    > dla swierszczy (mieli sloik pusty wiec pewnie prawda;), na szczescie w pore
    > z ~150m mojego pedzacego psa zobaczyli i zawisli kazdy na pierwszym
    > drzewku jakie mieli obok siebie. 2 sek spoznienia i musieliby im nogi,

    I wy barany jesteście przeciwni broni palnej? Potem się czyta o
    dzieciach zagryzionych przez pieska, który nie wiadomo, czemu zagryzł,
    bo zawsze taki spokojny był.

    Nóż się w kieszeni otwiera od tych Waszych chorych pomysłów z psami.

    --
    MN